eBrevia: Η πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης που αυτοματοποιεί τον έλεγχο συμβάσεων

Adam Nguyen, Ιδρυτής της eBrevia

Ο ιδρυτής της eBrevia παρουσιάζει το καινοτόμο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης, που αυτοματοποιεί τον έλεγχο νομικών κειμένων και την εξαγωγή από αυτά κρίσιμων πληροφοριών, και ανακοινώνει την κυκλοφορία του στην ελληνική γλώσσα μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη συνεργασία του με πολυεθνικές δικηγορικές εταιρείες.

  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα ήθελα να πάμε πίσω στο χρόνο, στα πρώτα χρόνια της eBrevia, πριν από 9 χρόνια. Πώς ξεκίνησαν όλα; 

ADAM NGUYEN: Νομίζω ότι όλοι έχουν την περιέργεια να μάθουν για το ξεκίνημά μας. To eBreviaγεννήθηκε από προσωπική εμπειρία, τόσο δική μου, όσο και του Ned Gannon, συνιδρυτή της eBrevia. O Ned και εγώ είχαμε φοιτήσει μαζί στο Harvard LawSchool, και οι δύο είχαμε εξασκήσει τη δικηγορία σε μεγάλες δικηγορικές εταιρείες. Οπότε είχαμε πραγματική εμπειρία ως νέοι δικηγόροι ελέγχοντας συμβόλαια, διεξάγοντας ελέγχους για συγχωνεύσεις και εξαγορές, εμπορικές συναλλαγές, καθώς και άλλες εταιρικές συναλλαγές. Αυτή ήταν μία χρήσιμη εμπειρία για έναν νέο δικηγόρο. Ωστόσο, σύντομα αυτή η επαναλαμβανόμενη εργασία έγινε μονότονη. Και η διαδικασία αναζήτησης βασικών πληροφοριών στα έγγραφα ήταν επίπονη, διαρκούσε πολλές ώρες και κόστιζε πολλά χρήματα στους πελάτες.

Κάπως έτσι, ο Ned και εγώ αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε πώς μπορούσε η τεχνολογία να βοηθήσει, ώστε να αυτοματοποιηθεί αυτή η διαδικασία. Αργότερα, καθώς εργαζόμουν σε ένα Private Equity Fund, παρατήρησα ότι δίναμε πολλά χρήματα για τον -ιδιαίτερα ακριβό- χρόνο των δικηγόρων για έλεγχο συμβάσεων, με αμφιλεγόμενο ROI (Return on Investment). Εν κατακλείδι, ως δικηγόρος δεν ήθελα να κάνω αυτή τη δουλειά, και ως πελάτης τέτοιων νομικών υπηρεσιών δεν ήθελα να πληρώνω για μια τέτοια δουλειά. Αυτό ακριβώς οδήγησε στη διαδικασία δημιουργίας ενός εργαλείου, όπως το eBrevia.

Μετά από εκτεταμένη έρευνα, καταλήξαμε να συνεργαστούμε με το πανεπιστήμιο Columbia. Από τη συνεργασία αυτή προέκυψε ένα εξαιρετικά δυνατό μείγμα, που περιελάμβανε γνώση και εμπειρία δικηγόρων όπως εμείς, με γνώσεις τεχνολογίας αιχμής από τους επιστήμονες τεχνητής νοημοσύνης του Columbia, και κυρίως του τρίτου συνιδρυτή της eBrevia, Jacob Mundt, που είναι και ο Γενικός Διευθυντής Τεχνολογίας (CTO) μας μέχρι σήμερα.

  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Όταν λοιπόν ξεκινήσατε και αρχίσατε να παρουσιάζετε την ιδέα σας σε δικηγόρους, ποια ήταν η αντίδρασή τους; Πώς τους πείσατε ότι ένα λογισμικό μπορεί να διαβάζει συμβάσεις, να τις εξετάζει ενδελεχώς και να εξάγει από εκεί πληροφορίες;

ADAM NGUYEN: Δεν ήταν εύκολο. Οι καλοί δικηγόροι είναι από τη φύση τους επιφυλακτικοί. Και για αυτό είναι καλοί δικηγόροι, κάνουν ερωτήσεις και είναι επιφυλακτικοί. Χρειάζονται αποδείξεις.

Όταν ξεκινήσαμε το 2011 ήμασταν μόνο τρεις εταιρείες που έκαναν αυτή τη δουλειά. Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα όταν μπαίνεις νωρίς σε μια αγορά, όμως υπάρχει και ένα βασικό μειονέκτημα: Πρέπει να δημιουργήσεις εσύ την αγορά! Μας πήρε αρκετά χρόνια μέχρι να το πετύχουμε.

Η διαδικασία δημιουργίας ενός προϊόντος τεχνολογίας είναι εκ φύσεως επαναληπτική. Σε πρώτη φάση, χρειαζόμασταν σχόλια και παρατηρήσεις των πελατών μας, βάσει των οποίων διαρκώς αναπροσαρμόζαμε το eBrevia. Αυτό βοήθησε πολύ τις μετέπειτα συνεργασίες μας, καθώς οι πελάτες έβλεπαν μια εταιρία ανάπτυξης λογισμικού που κατανοούσε τη δουλειά και τις ανησυχίες τους, ενώ λάμβανε σοβαρά υπ’ όψιν τις προτάσεις και τα σχόλιά τους.

Στη συνέχεια, ακολουθούσε κάποια πιλοτική εφαρμογή, ώστε να κατανοήσει ο πελάτης το σύστημα και να αντιληφθεί πόσο χρόνο και χρήμα εξοικονομούσε, και πόσο ακριβές ήταν το πρόγραμμα. Αυτό το στάδιο ήταν συνήθως καταλυτικό.

Τέλος, ακολουθούσε η πρακτική εφαρμογή, όπου οι πελάτες μας έβλεπαν ότι το πρόγραμμα λειτουργεί και πραγματικά τους βοηθάει στη δουλειά τους.

Μας πήρε χρόνια να φτάσουμε μέχρι εκεί, αλλά μετά εξελίχθηκε σαν χιονοστιβάδα. Πλέον, πάρα πολλές δικηγορικές εταιρείες χρησιμοποιούν τη λύση μας, συμπεριλαμβανομένων γνωστών πολυεθνικών, όπως η Baker McKenzie και η Norton Rose Fulbright. Εκτός όμως από δικηγορικές εταιρείες, είναι και πολλοί οργανισμοί που καθημερινά χρειάζονται πληροφορίες από τις συμβάσεις τους. Αυτό ακριβώς κάνει η eBrevia: Όταν θέλεις να βρεις πληροφορίες από τις συμβάσεις σου, σε βοηθάμε να το κάνεις άμεσα και με εγκυρότητα.

  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μερικά χρόνια αργότερα, η DFIN, ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους Virtual Data Rooms (VDRs) παγκοσμίως, σας προσέγγισε για συνεργασία, την οποία και ξεκινήσατε το 2018. Ποιο ήταν το σκεπτικό αυτής της κίνησης, και ποια τα οφέλη για τους πελάτες από τη συνεργασία αυτή;

ADAM NGUYEN: Όλο αυτό ουσιαστικά ξεκίνησε μερικά χρόνια νωρίτερα. Η DFIN είχε μάθει για την eBrevia και οι δύο εταιρείες αντιλήφθηκαν ότι είχαν ένα κοινό: Η eBrevia, ως πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης που στοχεύει στην εξαγωγή πληροφοριών από συμβάσεις, θα μπορούσε να συνδυαστεί με το Venue της DFIN, ένα από τα κορυφαία Virtual Data Rooms στον κόσμο για Συγχωνεύσεις και Εξαγορές (M&A) και άλλες συναλλαγές στο χώρο των κεφαλαιαγορών.

Σήμερα, τα δύο συστήματα έχουν διασυνδεθεί πλήρως, ώστε, όταν ανεβάζεις αρχεία στο Venue, να μπορείς να εξάγεις πληροφορίες πολύ πιο γρήγορα με το eBrevia – κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο στα πλαίσια μιας συναλλαγής.

Οι δύο εταιρείες αναγνώρισαν τα κοινά οφέλη, και η DFIN εξαγόρασε την eBrevia τον Δεκέμβριο 2018. Και για την eBrevia ήταν ευκαιρία να ενταχθεί σε μία ευρύτερη πλατφόρμα σαν το Venue, με μεγάλο διεθνές πελατολόγιο. Έτσι, καταλήξαμε να συνεργαζόμαστε σήμερα με πολλές και μεγάλες εταιρείες, όπως τις PwC, Baker McKenzie, Norton Rose, καθως και μεγάλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα όπως η MUFG.

  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: To λογισμικό της eBrevia καταλαβαίνει πλέον πολλές γλώσσες, όπως Γερμανικά, Ισπανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Κινέζικα, Ιαπωνικά και πρόσφατα και Ελληνικά. Θα μπορούσατε να μας μιλήσετε για τη διεθνή στρατηγική σας;

ADAM NGUYEN: Ασφαλώς. Η στρατηγική πρακτικά προέκυψε από την εντυπωσιακή ανάπτυξη της τεχνολογίας μας. Αρχικά, στοχεύαμε μόνο στα Αγγλικά. Αργότερα, όπως εξελισσόταν ο κώδικας, η Τεχνητή Νοημοσύνη μας μπορούσε να μάθει οποιαδήποτε γλώσσα. Χτίσαμε πάνω σε αυτό, εισάγοντας βελτιώσεις σε ορισμένες γλωσσικές ενότητες. Ξεκινήσαμε με γλώσσες με λατινική αλφάβητο και αργότερα επεκταθήκαμε και σε άλλες, όπως τα Ιαπωνικά και τα Κινεζικά, που βασίζονταν σε ιδεογράμματα. Στη συνέχεια, ακολούθησαν τα Ελληνικά, με τη συμβολή της ομάδας της Αρχειοθήκης Α.Ε., σε συνεργασία με μία από τις κορυφαίες δικηγορικές εταιρείες στην Ελλάδα.

  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αν ήσουν πελάτης, θα έμπαινες στον πειρασμό να χρησιμοποιήσεις καινοτόμες τεχνολογίες, ή θα προτιμούσες μία σίγουρη, καθιερωμένη λύση;

ADAM NGUYEN: Προσωπικά είμαι επιφυλακτικός με την αγορά της τελευταίας τεχνολογίας, απλά και μόνο επειδή είναι «της μόδας». Προτιμώ να βρω την ισορροπία μεταξύ καινοτομίας και αποδεδειγμένης αξίας. Αυτό είναι βασικό για τους δικηγόρους, που, όπως ανέφερα νωρίτερα, αναζητούν αποδείξεις. Είναι από τη φύση τους επιφυλακτικοί, δεν τους κατηγορώ. Οπότε, εισερχόμενοι σε μία νέα αγορά όπως η Ελλάδα, πρέπει να δείξουμε ότι το προϊόν πραγματικά λειτουργεί και αναπτύσσεται σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Φυσικά, το γεγονός ότι συνεργαζόμαστε με γνωστές δικηγορικές εταιρείες, όπως η Baker McKenzie με σαράντα γραφεία παγκοσμίως, ή με εταιρίες όπως η MUFG, ένα τεράστιο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, βοηθά αυτούς που σκέφτονται να μας χρησιμοποιήσουν να ξεπεράσουν τυχόν ανησυχίες τους.

Θα ήθελα, ωστόσο, να επισημάνω το εξής: δεν μπορείς να περιμένεις πότε ότι μια τεχνολογία θα είναι τέλεια. Μία φράση που χρησιμοποιώ συνέχεια είναι “Το τέλειο είναι εχθρός του καλού”, γιατί δεν μπορείς να είσαι ποτέ τέλειος, ενώ αναμένοντας την τελειότητα, χάνεις το καλό. Είναι σημαντικό να βρεις ένα προϊόν, μία λύση που διαρκώς προσαρμόζεται και εξελίσσεται, γιατί θέλεις μια λύση που θα ακολουθεί την δική σου εξέλιξη, μεγαλώνοντας μαζί με την επιχείρησή σου.

  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μια λύση που να λειτουργεί κι ας μην είναι τέλεια… Νομίζω ότι κάνεις πολύ παρέα με μηχανικούς, Adam.

ADAM NGUYEN: Κι όμως, οι καλοί μηχανικοί είναι πολλές φορές τελειομανείς. Θα μπορούσαμε να κάνουμε δοκιμές για πάντα και όταν τελικά θα φέρναμε το προϊόν στην αγορά, σίγουρα κάποιος πελάτης θα έβρισκε κάτι που μας ξέφυγε. Η τελειότητα δεν είναι αυτοσκοπός. Αυτό που θέλουμε είναι να προσφέρουμε μία καλή λύση με υποστήριξη που μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πρόβλημα. Και αυτό είναι ένα από τα βασικά πράγματα που εκτιμούν οι πελάτες μας: Έχουμε ένα πολύ καλό προϊόν με υποστήριξη από προγραμματιστές που ενσκύπτουν στα προβλήματα των πελατών μας, ανταποκρινόμενοι άμεσα σε αυτά.

  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα συμφωνήσω ότι η τεχνική υποστήριξη έχει τεράστια σημασία. Θεωρείτε ότι εκεί διαφοροποιείται η eBrevia από τον ανταγωνισμό της;

ADAM NGUYEN: Όχι μόνο. Υπάρχουν μερικοί βασικοί ανταγωνιστές και, τώρα τελευταία, πολλοί αντιγραφείς που προσπαθούν να κάνουν κάτι ανάλογο. Γίνεται πλέον δύσκολο για το κοινό να επεξεργαστεί όλες αυτές τις διαφορετικές πληροφορίες και να επιλέξει. Αλλά έχουμε τρία βασικά πλεονεκτήματα:

Το πρώτο μας πλεονέκτημα είναι ότι έχουμε το ακριβέστερο προϊόν στην αγορά, με τον ισχυρότερο αλγόριθμο Τεχνητής Νοημοσύνης. Δεν είναι απλά ένας ισχυρισμός, βασίζεται σε μεγάλους πελάτες μας, που επέλεξαν την eBrevia έναντι γνωστών ανταγωνιστών, έπειτα από εξαντλητικές δοκιμές. Έχουμε πολλά case studies, μαρτυρίες πελατών, και μπορούμε να φέρουμε μελλοντικούς πελάτες σε επαφή με υπάρχοντες πελάτες μας, για να πιστοποιήσουν του λόγου το αληθές. Αυτό μου επιτρέπει να λέω ότι το λογισμικό μας είναι το ισχυρότερο στην αγορά, λόγω της ακρίβειας, αλλά και της ικανότητας προσαρμογής του αλγορίθμου μας. Μπορεί να μάθει διαφορετικές γλώσσες, διαφορετικής φύσεως κείμενα, και μπορεί να μάθει με πολύ λιγότερα παραδείγματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Το δεύτερο βασικό μας πλεονέκτημα είναι το περιβάλλον περιήγησης του χρήστη (User Interface). Οι πελάτες μας λένε ότι είναι εύκολο στην περιήγηση και ανταποκρίνεται στις
ανάγκες τους.

Το τρίτο μας πλεονέκτημα είναι, όπως περιέγραψα παραπάνω, η υποστήριξη πελατών. Εκτός των άλλων, παρέχουμε σεμινάρια στους χρήστες μας, καταγράφουμε τις παρατηρήσεις τους και αναπροσαρμόζουμε συνεχώς το λογισμικό μας. Η πραγματική δύναμη της eBrevia είναι ο συνδυασμός της γνώσης δικηγόρων και ανθρώπων από το χώρο της τεχνολογίας.

  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κοιτώντας λοιπόν προς το μέλλον, τι παραπάνω πιστεύεις ότι μπορεί να κάνει η Τεχνητή Νοημοσύνη για τους δικηγόρους; Πώς φαντάζεσαι τη δουλειά του δικηγόρου το 2040;

ADAM NGUYEN:     Ξέρεις, η eBrevia είναι μέρος μιας διεθνούς τάσης της αυτοματοποίησης. Αφαιρούμε ένα τμήμα της δουλειάς των δικηγόρων, αυτό που δεν θέλουν πραγματικά να κάνουν και που οι πελάτες τους δεν θέλουν να πληρώνουν. Απελευθερώνουμε χρόνο, για να ασχοληθούν με άλλα πράγματα

Και από ότι βλέπω παντού, (γιατί -προ Covid- ταξίδευα στην Ασία, την Ευρώπη, ταξίδευα συνεχώς), όλοι οι δικηγόροι είναι πάντα τρομερά απασχολημένοι. Οι δικηγόροι, λοιπόν, θα έχουν αρκετή δουλειά να κάνουν, ακόμα και με τεχνολογίες αυτοματοποίησης, όπως της eBrevia, που περιορίζει σημαντικά χρονοβόρες, κουραστικές και επαναλαμβανόμενες εργασίες.

Πιστεύω, ωστόσο, ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη θα μπει βαθμιαία και σε πιο εκλεπτυσμένες εργασίες, όπως η εξειδίκευση μιας σύμβασης, η αρχική διαπραγμάτευση της, ή ακόμα και η πρωτόλεια σύνταξη μιας νέας σύμβασης. Αυτό θα γίνεται με σύνθεση μεγάλου όγκου δεδομένων από προηγούμενες συμβάσεις.

Θα μου πεις, ωραία, τώρα όντως αφαιρείς δουλειά από τους δικηγόρους. Αλλά πιστεύω ότι όταν ξεπεράσουμε τον Covid, και θα τον ξεπεράσουμε, η οικονομία θα ανακάμψει. Θα υπάρχουν πολύ περισσότερες συναλλαγές. Θα υπάρχουν και μεγαλύτερες πολυπλοκότητες, για να διαχειριστεί ένας δικηγόρος.

Κάθε φορά που παρουσιάζεται ένας νέος νόμος, όποτε εμφανίζεται ένα νέο επιχειρηματικό σενάριο, αυτό δημιουργεί περισσότερη δουλεια, σωστά; Οπότε, εκτός αν παγώσει η οικονομία, δεν έχουμε να ανησυχούμε για το ενδεχόμενο η τεχνολογία να αντικαταστήσει τους δικηγόρους. Για παράδειγμα, υπάρχουν πολλές ρυθμιστικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια, όπως για παράδειγμα το GDPR, που επηρεάζουν ξαφνικά μια επιχείρηση και δημιουργούν δουλειά για τους δικηγόρους. Ωστόσο, πιστεύω ότι σε 10, 20 χρόνια οι δικηγόροι μάλλον θα ασχολούνται περισσότερο με πράγματα που τους ευχαριστούν, καθώς θα έχει ελευθερωθεί ο χρόνος τους. Θα ήθελα να πιστεύω ότι δε θα χρειάζεται να δουλεύουμε 100 ή 80 ώρες την εβδομάδα. Με την τεχνολογία θα μπορούμε να κάνουμε περισσότερα μέσα σε 30, 40 ώρες ή ακόμα και μέσα σε 25 ώρες την εβδομάδα.

Και πιστεύω ότι η φύση της δουλειάς, και όχι μόνο στον νομικό κλάδο, θα αλλάξει άρδην, επιτρέποντάς μας να ασχοληθούμε με άλλα πράγματα, να είμαστε πιο παραγωγικοί, με μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στην κοινωνία.

Αυτό είναι το όραμά μου, η ελπίδα μου για το μέλλον. Θα ήθελα να δω τους δικηγόρους, τους επαγγελματίες και γενικά την ανθρωπότητα να δουλεύουν λιγότερο, να χαίρονται τη ζωή περισσότερο και να είναι πιο παραγωγικοί. Δουλεύοντας περισσότερες ώρες δεν σημαίνει ότι είσαι πιο παραγωγικός. Ταυτίζομαι με τα λόγια του John Maynard Keynes πριν από 100 χρόνια, ότι η τεχνολογία θα μας δώσει περισσότερο ελεύθερο χρόνο, επιτρέποντας στον κόσμο να δουλεύει λιγότερο.

Η πράξη, όμως, έχει δείξει ότι στις δυτικές βιομηχανικές χώρες, όπως οι Η.Π.Α., οι άνθρωποι τελικά δουλεύουν περισσότερο, ακόμα και ενώ όλα έχουν αυτοματοποιηθεί. Αυτό συμβαίνει γιατί η ανθρώπινη συμπεριφορά έχει σε τελική ανάλυση τον πιο σημαντικό ρόλο. Έχει να κάνει με το πώς θα χρησιμοποιήσεις την τεχνολογία. Τι θα κάνεις με τον επιπλέον ελεύθερό σου χρόνο. Δεν πρέπει να υποτιμούμε την ικανότητα του ανθρώπου να μην είναι αποδοτικός και να χρησιμοποιεί την τεχνολογία με λάθος τρόπο.

Στην πραγματικότητα, υπάρχουν έγγραφα, τα οποία δικηγορικές εταιρείες και οργανισμοί δεν ελέγχουν, γιατί δεν έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν, λόγω αυξημένου όγκου εργασιών. Αντιθέτως, κάνουν έναν δειγματοληπτικό έλεγχο και ελπίζουν για το καλύτερο. Αλλά με την τεχνολογία μπορείς να τα ελέγξεις όλα μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Επομένως, δεν πιστεύω ότι η τεχνολογία θα φέρει απολύσεις. Απλά η δουλειά θα γίνεται πιο αποδοτικά, πιο ολοκληρωμένα.

  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ας μεταφερθούμε στο εγγύς μέλλον. Θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας τα επόμενα βήματα της eBrevia; Εργάζεστε αυτό τον καιρό πάνω σε κάποια καινοτομία;

ADAM NGUYEN: Βεβαίως. Η eBrevia βελτιώνει το προϊόν κάθε δύο μήνες περίπου, με νέες εκδόσεις που βγαίνουν τουλάχιστον έξι φορές το χρόνο. Όπως ανέφερα νωρίτερα, επενδύουμε συνεχώς στη βελτίωση του αλγορίθμου μας, κάνοντάς τον πιο έξυπνο, πιο ισχυρό. Οπότε είναι πιο εύκολο να μάθεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη νέες έννοιες και γλώσσες. Μπορεί να ακούγεται γενικότητα, όμως είναι πολύ σημαντικό, γιατί κάνει το πρόγραμμα ταχύτερο και ακριβέστερο. Επίσης, εργαζόμαστε πάνω στη συνδεσιμότητα του λογισμικού μας με όλο και περισσότερα προϊόντα. Εκτός από το Venue, έχουμε συμπεριλάβει το SharePoint, καθώς και άλλες πλατφόρμες, όπως το iManage. Η λίστα εμπλουτίζεται συνεχώς.

Την ίδια στιγμή, data scientists και οι προγραμματιστές μας αναζητούν νέες δυνατότητες. Για παράδειγμα, ερευνούν πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τους δικηγόρους να εντοπίσουν άρθρα που είναι ευνοϊκά ή μη για τον πελάτη τους, βοηθώντας τους στη διαπραγμάτευση των συμβάσεων. Είναι μια διαδικασία χωρίς τέλος. Αναζητούμε συνεχώς τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δικηγόροι, τι τους αγχώνει και πώς μπορούμε να τα συμπεριλάβουμε στην eBrevia.

Συνοψίζοντας, πιστεύω ότι το σημαντικότερο είναι να παραμένεις ευέλικτος και να παρακολουθείς στενά την αγορά και τα προβλήματα των δικηγόρων. Φιλοδοξούμε να έχουμε ένα προϊόν που, ως δικηγόροι, πραγματικά θα θέλαμε να χρησιμοποιούμε.