Η Υπηρεσία COMPLIANCE του ΧΡΥΣΟΥ ΟΔΗΓΟΥ βραβεύθηκε για δεύτερη συνεχή φορά στα “Compliance Awards” με δύο GOLD βραβεία για τη συμβολή της στον επιτυχή ψηφιακό μετασχηματισμό της Εταιρίας και τη μετάβαση των δραστηριοτήτων της από έντυπο τηλεφωνικό κατάλογο σε ψηφιακό συνεργάτη των επιχειρήσεων. Η υπηρεσία Compliance κλήθηκε να διαδραματίσει έναν κομβικό ρόλο στην εταιρική κουλτούρα συμμόρφωσης, κυρίως σε θέματα προσωπικών δεδομένων και σωστών διαδικασιών κατά τον ψηφιακό αυτό μετασχηματισμό, με την εμπειρία και την εξειδικευμένη γνώση της.
Μέσα σε ένα περιβάλλον που διαρκώς μετασχηματίζεται, ο Compliance Officer, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης και ανοικτής επικοινωνίας, μπορεί και οφείλει να παίξει έναν κομβικό και δημιουργικό ρόλο στην καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης και στη διαμόρφωση εταιρικής κουλτούρας συμμόρφωσης κι επιχειρηματικής ηθικής, και να θεωρείται αναπόσπαστο και απαραίτητο κομμάτι της ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητάς της και της οικονομικής της ανάπτυξης.
To Compliance της ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ, δίνοντας ασφαλείς λύσεις σε κάθε εξατομικευμένη υπηρεσία ψηφιακής προβολής, και εκπαιδεύοντας, με απλό και κατανοητό τρόπο εργαζομένους και πελάτες, συνέβαλε στη δημιουργία καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες, επέτυχε τη φιλική επίλυση των δικαστικών διενέξεων και την ελαχιστοποίηση των επισφαλών απαιτήσεων, μειώνοντας τα νομικά έξοδα της εταιρίας και τις εταιρικές δαπάνες, και διαμόρφωσε, σε συμφωνία με τους εκπροσώπους των εργαζομένων, τις νέες Πολιτικές της Εταιρίας, διασφαλίζοντας ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον.
Μια πολύ επιτυχημένη πρακτική που εφαρμόζεται, είναι η τακτική συμμετοχή στα εταιρικά θεσμικά όργανα, στα Συμβούλια Διεύθυνσης και στις Επιτροπές χάραξης της εταιρικής και προϊοντικής στρατηγικής και πωλήσεων, παρέχοντας προτάσεις κι οδηγίες για την προσαρμογή των εσωτερικών εταιρικών διαδικασιών και την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται η συστηματική ενημέρωση και προληπτική παρέμβαση του Compliance, πριν τη λήψη των επιχειρηματικών αποφάσεων, η συμβουλευτική κι ενεργή του συμμετοχή στον σχεδιασμό νέων προϊόντων και υπηρεσιών (όπως π.χ. η υπηρεσία GDPR Compliance που έχει σχεδιασθεί ειδικά για τους πελάτες της Εταιρίας και η οποία αύξησε το πελατολόγιο και τον κύκλο εργασιών της), και η αποφυγή πιθανών πηγών κινδύνων και ενδεχόμενων παραβιάσεων ή ελλείψεων. Υπάρχει καθημερινή κι άμεση επικοινωνία κι ανταπόκριση, με όλες τις Διευθύνσεις της Εταιρίας, για οποιοδήποτε ερώτημα ή πρόβλημα παρουσιαστεί.
Με στοχευμένες, λοιπόν, κινήσεις το Compliance μπορεί να αποτελέσει στρατηγικό κι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μίας επιχείρησης, ενισχύοντας την φήμη, την αξιοπιστία της και την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων σε αυτήν.